Welcome Guest ( Log In | Register ) Resend Validation Email


 Australia Threads: (9) 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
 
487 Pages  « 2 3 4 5 6 » ( Go to first unread post ) Closed TopicStart new topicStart Poll

Thread Rating: 20 votes, 4.60 average.  Rate:  
  • Thread Rating: 20 votes, 4.60 average.  Rate:  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
> Australia Thread: Ver. 5, CBF-land.
Dare
Posted: May 26 2009, 05:06 AM
Quote Post


Rehabilitated Troll
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 26,607
Member No.: 1,615
Joined: Dec 6th 2007
Location: 90210





LAWLLLLLLL

QUOTE

If you saute your scallops in a non-stick pan it wont stick!
Thats why its called f**king non stick!
I don't know what it means in Texas sweetheart!


xDDD


[ Post merged on May 26 2009, 05:09 AM ]
RAMSAY SCORESSSSS

This post has been edited by Dare on May 26 2009, 05:21 AM
PMEmail PosterMSN
Top
Hero*
Posted: May 26 2009, 05:10 AM
Quote Post


Derp!
**********

Group: Core Members
Posts: 14,236
Member No.: 4,367
Joined: Jan 8th 2009
Location: Melbourne, Australia





LOL at lady pissed off at Gordon because about her breast xDDDDD
PMEmail PosterMSN
Top
Dare
Posted: May 26 2009, 05:10 AM
Quote Post


Rehabilitated Troll
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 26,607
Member No.: 1,615
Joined: Dec 6th 2007
Location: 90210





QUOTE

Will you please get your breasts off my serving tray?
How can I get anything done with them there?


*woman turns plate over*
*woman tosses whole tray*

QUOTE

Security please


PMEmail PosterMSN
Top
RUBY
Posted: May 26 2009, 05:11 AM
Quote Post


WME Banned Member
**********

Group: Core Members
Posts: 5,773
Member No.: 4,951
Joined: Apr 2nd 2009
Location: CBD Melbourne Park, Australia





@Hero

yeahh credits,,

I want this car badly but i cant bid on it ><"
PMUsers WebsiteMSN
Top
Dare
Posted: May 26 2009, 05:15 AM
Quote Post


Rehabilitated Troll
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 26,607
Member No.: 1,615
Joined: Dec 6th 2007
Location: 90210





LAWLLLL

QUOTE

Carrots


QUOTE (garrett)

yes chef?


QUOTE

CARROT NOT GARRETT

PMEmail PosterMSN
Top
Geo
Posted: May 26 2009, 05:17 AM
Quote Post


all bow before me
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 33,043
Member No.: 1,760
Joined: Dec 25th 2007
Location: Sydney, Australia





One more gas refill in SR for level up ><
PMEmail PosterMSN
Top
Hero*
Posted: May 26 2009, 05:19 AM
Quote Post


Derp!
**********

Group: Core Members
Posts: 14,236
Member No.: 4,367
Joined: Jan 8th 2009
Location: Melbourne, Australia





ahhh, that's why....i think jon is sleeping lol coz i didnt see him online on MSN.
PMEmail PosterMSN
Top
RUBY
Posted: May 26 2009, 05:22 AM
Quote Post


WME Banned Member
**********

Group: Core Members
Posts: 5,773
Member No.: 4,951
Joined: Apr 2nd 2009
Location: CBD Melbourne Park, Australia





QUOTE (Hero★ @ 3 minutes, 5 seconds ago)
ahhh, that's why....i think jon is sleeping lol coz i didnt see him online on MSN.

he was on XBL a moment ago.. i talked to him there, but i wasnt bidding then.
PMUsers WebsiteMSN
Top
RUBY
Posted: May 26 2009, 05:32 AM
Quote Post


WME Banned Member
**********

Group: Core Members
Posts: 5,773
Member No.: 4,951
Joined: Apr 2nd 2009
Location: CBD Melbourne Park, Australia





QUOTE (Hero★ @ 1 minute, 22 seconds ago)
yep hr ago.

can u get me a GC8 hero?
PMUsers WebsiteMSN
Top
hatayex
Posted: May 26 2009, 05:32 AM
Quote Post


WME Regular
*

Group: Members
Posts: 5
Member No.: 4,824
Joined: Mar 14th 2009
Location: Sydney





zomg first post guys =D

just lol at the sydney official noob listtt
someone tell me why haku is a noob LOL
i raced him before, and he seemed okay ahahaha i think...
PMEmail PosterMSN
Top
Dare
Posted: May 26 2009, 05:37 AM
Quote Post


Rehabilitated Troll
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 26,607
Member No.: 1,615
Joined: Dec 6th 2007
Location: 90210





QUOTE (hatayex @ 4 minutes, 33 seconds ago)
zomg first post guys =D

just lol at the sydney official noob listtt
someone tell me why haku is a noob LOL
i raced him before, and he seemed okay ahahaha i think...

Because he's a noob, obviously.

PMEmail PosterMSN
Top
zerobass
Posted: May 26 2009, 05:39 AM
Quote Post


I ♥ osaka
**********

Group: Advanced Members
Posts: 3,291
Member No.: 1,088
Joined: Oct 7th 2007
Location: 6164





THERE'S NO FREAKING CHEESE FOR MY NACHOS!



I'M FREAKING DEVASTATED!
PMEmail Poster
Top
hatayex
Posted: May 26 2009, 05:39 AM
Quote Post


WME Regular
*

Group: Members
Posts: 5
Member No.: 4,824
Joined: Mar 14th 2009
Location: Sydney





omg that means u guys are too pro =(
PMEmail PosterMSN
Top
RUBY
Posted: May 26 2009, 05:41 AM
Quote Post


WME Banned Member
**********

Group: Core Members
Posts: 5,773
Member No.: 4,951
Joined: Apr 2nd 2009
Location: CBD Melbourne Park, Australia





QUOTE (hatayex @ 1 minute, 35 seconds ago)
omg that means u guys are too pro =(

lmao, dont make me laugh xD
PMUsers WebsiteMSN
Top
MoneyMarv
Posted: May 26 2009, 05:41 AM
Quote Post


MoneyMarv @ JigglyPuffZ
**********

Group: Core Members
Posts: 7,532
Member No.: 3,209
Joined: Jul 8th 2008
Location: Sauga





Voted 5 stars by epic fail, AGAIN =D

Hahahaha chef ramsey is f**king hilarious, =p
PMEmail PosterMSN
Top
Geo
Posted: May 26 2009, 05:41 AM
Quote Post


all bow before me
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 33,043
Member No.: 1,760
Joined: Dec 25th 2007
Location: Sydney, Australia





QUOTE (hatayex @ 2 minutes, 2 seconds ago)
omg that means u guys are too pro =(

Who are you?
PMEmail PosterMSN
Top
RUBY
Posted: May 26 2009, 05:43 AM
Quote Post


WME Banned Member
**********

Group: Core Members
Posts: 5,773
Member No.: 4,951
Joined: Apr 2nd 2009
Location: CBD Melbourne Park, Australia





QUOTE (MoneyMarv @ 2 minutes, 11 seconds ago)
Voted 5 stars by epic fail, AGAIN =D

Hahahaha chef ramsey is f**king hilarious, =p

f**k f**k f**k f**k!

IS THAT THE BEST SALMON!?!?!?!?

lol epic
PMUsers WebsiteMSN
Top
hatayex
Posted: May 26 2009, 05:44 AM
Quote Post


WME Regular
*

Group: Members
Posts: 5
Member No.: 4,824
Joined: Mar 14th 2009
Location: Sydney





QUOTE (Geo @ 2 minutes, 11 seconds ago)
Who are you?

haha im not haku :]

but just funny how i recognisee so many names on that list lols
hopefully i wont be included =D

i drive rx7 named RAWR! in sydney =]
PMEmail PosterMSN
Top
Geo
Posted: May 26 2009, 05:44 AM
Quote Post


all bow before me
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 33,043
Member No.: 1,760
Joined: Dec 25th 2007
Location: Sydney, Australia





QUOTE (hatayex @ 31 seconds ago)
haha im not haku :]

but just funny how i recognisee so many names on that list lols
hopefully i wont be included =D

i drive rx7 named RAWR! in sydney =]

Ahhh I think I've seen you before..
PMEmail PosterMSN
Top
RUBY
Posted: May 26 2009, 05:45 AM
Quote Post


WME Banned Member
**********

Group: Core Members
Posts: 5,773
Member No.: 4,951
Joined: Apr 2nd 2009
Location: CBD Melbourne Park, Australia





omfg geo, 20K posts!?!?
PMUsers WebsiteMSN
Top
hatayex
Posted: May 26 2009, 05:46 AM
Quote Post


WME Regular
*

Group: Members
Posts: 5
Member No.: 4,824
Joined: Mar 14th 2009
Location: Sydney





QUOTE (Geo @ 1 minute, 32 seconds ago)
Ahhh I think I've seen you before..

oh serious...i play mainly at galaxy (both george st and market city)

yourr namee is ... ?
PMEmail PosterMSN
Top
MoneyMarv
Posted: May 26 2009, 05:46 AM
Quote Post


MoneyMarv @ JigglyPuffZ
**********

Group: Core Members
Posts: 7,532
Member No.: 3,209
Joined: Jul 8th 2008
Location: Sauga





QUOTE (K&S<3 @ 2 minutes, 28 seconds ago)
f**k f**k f**k f**k!

IS THAT THE BEST SALMON!?!?!?!?

lol epic

Hahaha yaa.

Btw i pmed you =O
PMEmail PosterMSN
Top
Hero*
Posted: May 26 2009, 05:46 AM
Quote Post


Derp!
**********

Group: Core Members
Posts: 14,236
Member No.: 4,367
Joined: Jan 8th 2009
Location: Melbourne, Australia





shit sorry Luke, 22B? which one do you want?
i got monster drink paintjob, carbon filter whole body with rally sticker?
PMEmail PosterMSN
Top
Geo
Posted: May 26 2009, 05:48 AM
Quote Post


all bow before me
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 33,043
Member No.: 1,760
Joined: Dec 25th 2007
Location: Sydney, Australia





QUOTE (hatayex @ 2 minutes, 17 seconds ago)
oh serious...i play mainly at galaxy (both george st and market city)

yourr namee is ... ?

GEO**

I CBF play anymore.. Just at GSTZ now if I bother going to city.
PMEmail PosterMSN
Top
Hero*
Posted: May 26 2009, 05:48 AM
Quote Post


Derp!
**********

Group: Core Members
Posts: 14,236
Member No.: 4,367
Joined: Jan 8th 2009
Location: Melbourne, Australia





sexy sig Luke.
PMEmail PosterMSN
Top

Topic Options 487 Pages  « 2 3 4 5 6 » Closed TopicStart new topicStart Poll