Welcome Guest ( Log In | Register ) Resend Validation Email


  Closed TopicStart new topicStart Poll

Thread Rating: 8 votes, 1.00 average.  Rate:  
  • Thread Rating: 8 votes, 1.00 average.  Rate:  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
> Skill or Car
 
Skill or car
Car setup [ 1 ]  [8.33%]
Or just skill [ 11 ]  [91.67%]
Total Votes: 12
  
J-13B
Posted on Apr 2 2009, 03:24 AM
Quote Post


RoaR OF the ROTARY
**********

Group: Advanced Members
Posts: 958
Member No.: 4,184
Joined: Dec 10th 2008
Location: ON THE MOON





I was think ppl tht go into race do they use there skill to win or just relay on there car setups to win the race
For me im more of skill but i want to no how most ppl think so reply ^_^
PMEmail Poster
Top
MoneyMarv
Posted on Apr 2 2009, 03:27 AM
Quote Post


MoneyMarv @ JigglyPuffZ
**********

Group: Core Members
Posts: 7,532
Member No.: 3,209
Joined: Jul 8th 2008
Location: Sauga





Stupid thread dawg...

Me VS Dare VS Geo

I have a RX8.
Dare has a R2
Geo has a Hi-Ace

Dare n Geo r way better then me.. One of em r obviously gonna win.. So its OBVIOUSLY about skills.. -.-
PMEmail PosterMSN
Top
Roflmao
Posted on Apr 2 2009, 03:28 AM
Quote Post


i can transform ya ;)
**********

Group: Core Members
Posts: 5,669
Member No.: 2,987
Joined: Jun 4th 2008
Location: Melbourne, Australia





fail thread.
PMEmail Poster
Top
bennz
Posted on Apr 2 2009, 03:31 AM
Quote Post



**********

Group: Core Members
Posts: 6,590
Member No.: 929
Joined: Sep 24th 2007
Location: Update Profile





i think its the driver =P

CLOSED!!!
PMEmail Poster
Top
zerobass
Posted on Apr 2 2009, 03:50 AM
Quote Post


I ♥ osaka
**********

Group: Advanced Members
Posts: 3,291
Member No.: 1,088
Joined: Oct 7th 2007
Location: 6164





QUOTE (MoneyMarv @ 23 minutes, 44 seconds ago)
Me VS Dare VS Geo

I have a RX8.
Dare has a R2
Geo has a Hi-Ace

Dare n Geo r way better then me.. One of em r obviously gonna win.. So its OBVIOUSLY about skills.. -.-

damn



you must really




suck



lulz :Pp
PMEmail Poster
Top
J-13B
Posted on Apr 2 2009, 04:02 AM
Quote Post


RoaR OF the ROTARY
**********

Group: Advanced Members
Posts: 958
Member No.: 4,184
Joined: Dec 10th 2008
Location: ON THE MOON





PWND (w00t)
PMEmail Poster
Top
Dan
Posted on Apr 2 2009, 04:08 AM
Quote Post


WMMT's "Top Gun"
**********

Group: Advanced Members
Posts: 546
Member No.: 363
Joined: Jul 6th 2007
Location: Cebu, Philippines





I'd say BOTH!

Skill can compensate the car performance if you wanna push harder in the race, especially, with extremes like 820bhp on C1. ;)


PS: It's better that this thread is off at the "Polls Forum" section.
Check out the site before you post.
PMEmail PosterUsers Website
Top
Paladinoras
Posted on Apr 2 2009, 04:13 AM
Quote Post


Pimp It Up
**********

Group: Advanced Members
Posts: 4,523
Member No.: 1,864
Joined: Jan 5th 2008
Location: Indonesia





Depends how extreme the difference in car setups are.

If you are talking about a pro in 280 against a noob with an 825 car...

Then the pro will generally lose.

Unless in Hakone. Maybe.

Of course, if we are talking about two FT cars....

Skill, all the way. I know, I tried. SSS, my ass, I pawned them. With my C4 car, nonetheless.
PMEmail Poster
Top
Virus.
Posted on Apr 2 2009, 05:03 AM
Quote Post


Will @ WTBC
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,051
Member No.: 3,219
Joined: Jul 10th 2008
Location: Playdium





its all about skill
PMEmail Poster
Top
BNR34NISMO
Posted on Apr 2 2009, 05:06 AM
Quote Post



**********

Group: Core Members
Posts: 11,308
Member No.: 871
Joined: Sep 17th 2007
Location: Seattle, WA





the driver controls the car, the car doesnt control you.

a driver with skills can make a shitty car better, MOST of the time. but of theres exceptions, like you dont expect michael schumachuer in a mini van to smoke a average driver with a bugatti veyron. lol if the cars cars are on the same level performance wise, my bet is on the car that has the skilled driver. ;)
PMEmail Poster
Top
fkn
Posted on Apr 2 2009, 05:09 AM
Quote Post


Shun Goku Satsu
**********

Group: Core Members
Posts: 5,984
Member No.: 2,331
Joined: Mar 3rd 2008
Location: Australia - ADELAIDEEEEE





for me?

its
80% skill
15% luck
5% car
PMEmail PosterMSN
Top
BNR34NISMO
Posted on Apr 2 2009, 05:10 AM
Quote Post



**********

Group: Core Members
Posts: 11,308
Member No.: 871
Joined: Sep 17th 2007
Location: Seattle, WA





QUOTE (Paladinoras @ 57 minutes, 6 seconds ago)
Depends how extreme the difference in car setups are.

If you are talking about a pro in 280 against a noob with an 825 car...

Then the pro will generally lose.

Unless in Hakone. Maybe.

HAHA reminds me of this one time, a friend raced a noob on hakone, friend had an FT FD that he set to 760hp. i told the noob " you want me to play for you?" he said "sure"

the noob had a 600hp evo VIII, and i only lost the race by like 12M lol. and i was ahead like near half the time..of course the HP gap made a difference. plus my friends pretty decent on hakone. lol

at the end, my friend was like :blink: shit you were on me the entire race with 600hp...lol

This post has been edited by BNR34NISMO on Apr 2 2009, 05:11 AM
PMEmail Poster
Top
ken_r34
Posted on Apr 2 2009, 05:12 AM
Quote Post


The R32 Ace Drummer
**********

Group: Core Members
Posts: 5,033
Member No.: 1,884
Joined: Jan 7th 2008
Location: Las Piñas, Philippines





Skill all the way.
PMEmail PosterUsers WebsiteYahoo
Top
May@
Posted on Apr 2 2009, 05:30 AM
Quote Post


SRSly Aserazu ikiteite
**********

Group: Core Members
Posts: 6,342
Member No.: 3,464
Joined: Aug 17th 2008
Location: Update Profile





Why is this thread made?

The car is supposed to be controlled by you..if the car controls you..then you can quit wangan XDDDDD
PMEmail Poster
Top
noOb R34
Posted on Apr 2 2009, 05:41 AM
Quote Post


Team ☆AGR☆
**********

Group: Advanced Members
Posts: 1,677
Member No.: 4,259
Joined: Dec 25th 2008
Location: MALAYZIAAA





90% skill
10% car setup
PMEmail Poster
Top
Paladinoras
Posted on Apr 2 2009, 06:27 AM
Quote Post


Pimp It Up
**********

Group: Advanced Members
Posts: 4,523
Member No.: 1,864
Joined: Jan 5th 2008
Location: Indonesia





QUOTE (BNR34NISMO @ 1 hour, 16 minutes ago)
HAHA reminds me of this one time, a friend raced a noob on hakone, friend had an FT FD that he set to 760hp. i told the noob " you want me to play for you?" he said "sure"

the noob had a 600hp evo VIII, and i only lost the race by like 12M lol. and i was ahead like near half the time..of course the HP gap made a difference. plus my friends pretty decent on hakone. lol

at the end, my friend was like :blink: shit you were on me the entire race with 600hp...lol

Lol, mine is worse.

I raced an FT S15 with a 320 HP car.

Yeah, you read that rite, an 320 HP car. Evo 8, I think.

The S15 was like, 760 HP. No need to ask my setting.

i only lost by 16m. And that is only because I let him win, seriously. The 320 HP car is from some guy who played a story mode once, tuned, and left, not realizing that he had 2 credits.

I figured the S15 needed the star more than the 320 car.

Yeah, I pawned him with my Evo 9 after that though. No mercy, LOL.
PMEmail Poster
Top
Dare
Posted on Apr 2 2009, 06:31 AM
Quote Post


Rehabilitated Troll
Group Icon

Group: FORUM MODERATOR
Posts: 26,607
Member No.: 1,615
Joined: Dec 6th 2007
Location: 90210





Hmmmmmm

Cabinet 1:
RX8 Full tune, perfect hp settings for course.
No Driver

Cabinet 2:
R2 Stock @ 64 hp
Driver



WONDER WHO WINS


This thread gets 1 star.
Why?
Because I cant give it 0 stars.
PMEmail PosterMSN
Top
fkn
Posted on Apr 2 2009, 06:50 AM
Quote Post


Shun Goku Satsu
**********

Group: Core Members
Posts: 5,984
Member No.: 2,331
Joined: Mar 3rd 2008
Location: Australia - ADELAIDEEEEE





i wonder who voted for car set up?
PMEmail PosterMSN
Top
Kungfool
Posted on Apr 2 2009, 07:09 AM
Quote Post


Ladies and gentlemen. . . . FIVE ACES !!! XD
**********

Group: Advanced Members
Posts: 2,474
Member No.: 4,223
Joined: Dec 19th 2008
Location: Sing-A-Pore !!!





THE ARCADE OPERATOR WINS !!!!

whether u are leading the race or not...he can switch off the machines....xDDD
PM
Top

Topic Options  Closed TopicStart new topicStart Poll